Tomáš Kudrna, původní autor tohoto webu, dne 4. června 2016 tragicky zahynul při leteckém neštěstí.
Jeho web je zachováván v původním stavu coby historický dokument a na jeho památku.

Vibrační vajíčko

Autor:(c)2001 Tom

Tato stránka (text původního článku nebo překlad cizojazyčného originálu pro stránku tom-bdsm.cz) je autorským dílem a její kopírování, s výjimkou kopírování pro osobní potřebu jednotlivců, je bez předchozího písemného souhlasu autora zakázáno. Toto NENÍ svolení s kopírováním na "osobní" nebo soukromé stránky.

Vstupní strana webu: tom-bdsm.cz. Přijďte zas! Dejte si záložku (v IE Ctrl+D)

Nedávno se mě dva lidé nezávisle na sobě mailem zeptali, jak to u nás je s vibrátory. Odpověděl jsem po pravdě, že nijak, nepoužíváme je. Nejsou potřeba, pokud byste se ptali na dosahování orgasmu - to jde na lehký slovní povel. Že existují i pro ženu příjemnější zážitky, nepopírám, a že intenzívnější orgasmy, je pravda, ovšem k jejich dosažení není nutný vibrátor. Ovšem když už jsem tak byl dvakrát upozorněn na to, s čím si hrají ostatní, řekl jsem si - proč to nezkusit, ovšem dodal jsem tomu mírně odlišný kolorit - posuďte sami.

Postavil jsem vibrační vajíčko - ano, doslova. Stačí, jak vás jistě napadne, jedno prázdné Kinder vejce, motorek, olověný excentr a pevný napájecí kabel. Samozřejmě i baterie, držák baterií, (vypínač a regulátor otáček nemusí být).

Celkový pohled příliš mnoho nenaznačí, snad jen to, že kinder vajíčkose příliš nezměnilo - navenek dostalo jen "ocásek" s konektorem pro baterie. (To černé mezi vajíčkema konektorem je nerozstříhaný štítek s popisky ovladačů a konektorů Kombinovaného elektropřístroje - nevšímejte si ho, s vajíčkem nesouvisí - leda v tom, že vajíčkomůže mít na sobě nalepené elektrody :-). Pohled dovnitř taky dvakrátnepřekvapí. Můžete si všimnout rozměrů motorku, excentru, utěsnění motorku bavlněnou šňůrou a takyzaschlých šťáv mezi polovinami vajíčka - ačkoli vajíčko pečlivě myji, je zajímavé co a jak daleko zatečea jak to tam zaschne :-)

Do Kinder vejce se vejdou různé typy motorků - vajíčko je uvnitř překvapivě veliké - to dělá ta tenká stěna. Měl jsem k dispozici motorek z autodráhy (za bolševika italský výrobek na 9 voltů, ale jak sleduji, obsahují dnes stejně velké motorky na nižší napětí všechny čínské hračky - Číňani prostě zase kopírovali :-). Jeho nevýhodou bylo v mém případě to, že byl značně letitý a přestal hned fungovat, resp. nefungoval spolehlivě. Dále jsem měl k dispozici český motorek na 2,4 voltu o rozměrech průměr 2,5 cm, výška 4,5 cm, který by rovněž šel použít, ovšem opět nebyl spolehlivý - měl za sebou přiliš mnoho pádů. Nakonec jsem vajíčko osadil motorkem z walkmana, který je z přehledem z nejmenších v testu :-) a funguje na 1,7 voltu. Je lehký a překvapivě silný, tj. jím osazené vajíčko má nejsilnější vibrace (přímo závisí na poměru rotující a statické hmoty, hmotnosti excentru a otáčkách). Závěry z tohoto odstavce jsou dva - do vajíčka se vejde prakticky cokoliv, a nejjednodušší bude nejspíš použít motorek z rozbité čínské hračky.

Spodek vajíčka (já mám motorek v menší polovině, větší motorek by nejspíš bylo vhodné dát do větší z obou polovin) nůžkami propíchnete, díru kruhovým pohybem nůžek zvětšíte, protáhnete skrz tenký stíněný kabel (vydrží dost v tahu a hned se nepřeskřípe), jeden pól napájení můžete vést opletením kabelu, druhý vnitřními žilami (nebo volné žíly využít např. k vedení proudu do vaginálních elektrod, které lze nalepit na povrch vajíčka, nebo zapustit do jeho stěny - to přijde za chvíli :-). Nakabelu rozhodně udělejte uzel (uvnitř vajíčka, tak centimetr od konce kabelu), pokud ho nemůžete zajistit proti vytržení nějak lépe - svorkou.

Kablík mírným tahem vytahujte jakoby ven z vajíčka tak, aby rozšíření kabelu pod uzlem ucpalo díru. Špičku vajíčka s uzlem pak zalijte epoxidem. Na epoxid položte motorek. Epoxid sice k plastovému povrchu vajíčka ani motoru nepřilne, ale vznikne tvarovaná výplň, o kterou se motorek může zespodu opřít.

Motorek pak ve vajíčku zajistěte tím, že kolem něj omotáte silný měkký provaz, já použil bavlněnou pletenou šňůru, ze které jsem vytáhl duši, o průměru 10 mm. Provaz zatlačíte do mezery mezi motorkem a stěnou vajíčka. NELEPTE nic lepidlem obsahujícím rozpouštědla - použil jsem Chemopren, vajíčko při zkoušce na ponku fungovalo, ale odpoledne při ostrém testu už ne :-) Výpary zřejmě naleptaly nějaký plast uvnitř a motorek se nechtěl točit. Můj motorek to do druhého dne rozchodil, váš by nemusel. Spolehlivého zajištění sestavy motorek - provaz - stěna vajíčka se dosáhne kyanoakrylátovým (vteřinovým) lepidlem.

Na hřídel motorku nasaďte excentr, nejlépe olověný. Nemusíte nic odlévat, stačí velkými štípačkami ze závažíčka na vyvažování automobilových kol (najdete zpravidla volně u cesty, stačí mít oči otevřené a neustále plánovat deviantní záležitosti) oddělit kousek orozměrech 4 x 8 x 18 mm (v mém případě). Otvor pro osu motorku je 4 mm od okraje. Chcete-li dát excentru pravidelný tvar, pohrajte si s kladívkem a kovadlinou. Jde to velmi snadno. Pokud má motorek hladkou osičku, dejte ji na kovadlinku a sekněte do ní trochu sekáčem, a do excentru udělejte díru nejjednodušeji zatlučením hřebíku - olovo má tendenci lámat tenké vrtáky. Pokud má motorek řemenici, vyvrtejte do excentru otvor příslušného průměru - v obou případech excentr ať už s řemenicí nebo bez ní přilepíte k hřídeli motorku kyanoakrylátovým (vteřinovým) lepidlem.

Hotové vajíčko stačí připojit k vhodnému držáku akumulátorů, baterií, apod. a může se jet... Příjemnou jízdu :-)

Zpět na hlavní stránku

Zpět na stránku, odkud jste přišli (např. sekce, seznam textů, obrázková mapa...) - alt+šipka vlevo v IE, klepnutí myší na šipku "Zpět" v adresním pruhu prohlížeče